Phone system for any organization

Basic version is € 20 monthly. Order your free two-week trial.

Virtual phone system description

imac Interactive menus that places callers into a queue before transferring them to the right department are no longer features you can't afford. Telfa is a hosted solution for customer service hotlines and call centers. You only need a VoIP telephone and this website to take advantage of it.


Save voice mail and retrieve it as e-mail attachments.

Have detailed call statistics including ringing length.

Control calling costs.

Record calls and have the recordings accessible over the web.

en, about, connect_via_api

en, about, secure

Set up an interactive menu that will let the caller choose where to be transferred to.
Treat calls received after working hours and on weekends differently.
Pricing

Said about Telfa

  • Handy, useful, with a future

    Petr Olmer - Good Data
  • Velký potenciál. Levná služba kontra drahá řešení s vlastní ústřednou.

    Václav Stoupa - WebExpo
  • Kvalita zvuku během hovoru mě opravdu mile překvapila a není jí co vytknout.

    Dalibor Ištvanech - Mediumsoft
  • Zajímavý projekt, technologicky i zaměřením jako takovým.

    Josef Holý - Sun Microsystems
  • Velmi zajimavý nápad.

    Nikola Rafaj - Tuesday Business Network
  • Děkuji za skvělou podporu Vašeho produktu.

    Aleš Jakimov - Abax
  • Chtěl bych poděkovat za spolupráci, Váš systém funguje perfektně, ani jsem Vás nemusel kontaktovat s prosbou o radu.

    Stanislav Štipl - Česká pirátská strana
  • Děkuji za veškerou pomoc a skvělé vyřízení všech požadavků.

    Jan Halfar - Ideomat s.r.o.