Uvítací menu a zařazení zákazníka do čekací fronty na volného pracovníka již nejsou vymoženosti, které byste si nemohli dovolit. Telfa je inteligentní a dostupné řešení pro firmy, zákaznické linky i callcentra. K používání stačí jen IP telefon, mobil, nebo počítač. Už nikdy nepřijdete o zákazníka, který se rozhodl Vám zavolat.
Hlasové zprávy a zmeškané hovory přijdou na Váš email, klidně i do chytrého telefonu.
Mějte detailní přehled o hovorech a statistikách, třeba i o délce zvonění při přepojování.
Kontrolujte své náklady na volání, ať už používáte jeden, nebo tisíc telefonů.
Nahrávejte hovory a přistupujte k záznamům přímo na webu. Už nikdy nezapomenete, co se říkalo.
Telfu můžete propojit s jakýmkoli firemním systémem a zvýšit tím efektivitu, přehled, nebo třeba i jen pozdravit volajícího jménem.
Bezpečné šifrované hovory - Telfa vše, co si ve firmě řeknete, dokáže zašifrovat. Bezpečněji to už nejde.
Jednoduše si sestavte menu, které volajícího nechá vybrat, do jakého oddělení chce přepojit. Klidně i na více lidí nebo mobilní telefony. Když hovor nezvednete, Telfa přijme vzkaz, nebo Vám dá vědět, kdo volal a co potřeboval..
Provádějte jiné akce o víkendech a mimo pracovní dobu. Vše si přehledně nastavíte, aby se Telfa chovala přesně tak, jak potřebuje Vaše firma.
Ceník